niedziela, 6 kwietnia 2014

Od Cyndiego do Hunt

Usiadłem na kamieniu przy Wodospadzie Zakochanych Spojrzeń. Pochyliłem głowę.
- O nic wielkiego nie proszę, tylko o tę jedną...
Podniosłem się. Kolejny dzień pozbawiony sensu, sensu życia. Nic, rozdzierająca pustka. Nagle stanąłem przed waderą.
- Mhkm. Przepraszam.- wymruczałem
- Nic się nie stało. - uśmiechnęła się
Podniosłem głowę i ujrzałem... Moje przeznaczenie. Piękną, nadzwyczaj wysportowaną waderą.
- Mam na imię Cyndi, a ty? - spytałem
- Hunt, miło poznać.
- Nawzajem. Jesteś nowa prawda?
- Mhm.- przytaknęła - Idziemy gdzieś? Może nad morze K'shain?
- Jasne. - uśmiechnąłem się
Ruszyliśmy. Chciałem przedrzeć  się do jej myśli i w końcu mi się to udało.
* Kocham go. Jak nikogo wcześniej. Ale czy on ze mną będzie? I czy mnie kocha?*
Zamknąłem oczy.
* Tak Hunt.* - odpowiedziałem jej drogą telepatyczną
Oczy jej się zaświeciły.
- Naprawdę. - spytała zarumieniona
- Naprawdę. - odpowiedziałem jej poważnie
- Na pierwsze, czy na drugie pytanie?
-  Na oba.
Rzuciła mi się w ramiona. Odwzajemniłem uścisk.
- Kocham cię. - szepnęła mi do ucha
- Ja też. - odparłem
<Hunt?;)>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test