piątek, 5 grudnia 2014

Uwaga

Czy znajdzie się jeszcze ratunek dla tej watahy?

15 komentarzy:

  1. Ja zawszę będę tu zaglądała. Zawsze do usług.
    Autorka Estetica

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakby co to pomogę prowadzić, udostępnię na fejsie, howrse itd.. :) pozdrawiam Layla & Nero

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wchodzę tu codziennie i wspominam stare, dobre czasy i mam nadzieję, że uda się zreanimować watahę :)

    Altair/Desoto/Esme

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym by ta wataha nadal funkcjonowała...moja wataha powstała na podstawie waszej...jest dla mnie wzorem. Chciałabym dołączyć, ale nie mam kontaktu na howrse z właścicielką...

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę, nie zamykaj jej. Mimo że do niej nie należałam naprawdę mam z nią wspaniałe wspomnienienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Możemy wejść w strefę otwartej, lecz nie chamskiej krytyki?
    Tak szczerze to Wy powinnyście zrobić pierwszy krok do reanimacji. Nic po takim poście. Rozumiem brak czasu, ale w tym momencie niektóre osoby wysyłają formularze z wilkami właśnie po to, by pomóc w reanimacji, a wy mogłybyście dodać te wilki. Dlaczego? To proste, mało tu zdziałamy w tym momencie. Starych i wiernych (!) członków WNN jest tu już niewiele, bo większość straciła zapał. Ale jak na razie tyle starczy, przecież można zebrać nowych i aktywnych członków!
    Więc podsumowując, to Wy postawcie pierwszy krok zamiast pisać (przepraszam) takie debilne posty.
    Dziękuję i życzę powodzenia
    ~Agonia

    OdpowiedzUsuń
  7. Omega...ja tu zawsze jestem, mogę nawet pomóc. Ale tylko jeśli na prawdę masz chęci...i czas. Wiadomo. Ale nie naciskam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako Stara członkini watahy jestem za reanimacją. Agonia ma rację jeśli chce obie odnowić to co było same musicie ruszyć bloga

    OdpowiedzUsuń
  9. Omega i Hope...a myślałem że już nigdy się nie odezwiecie...
    A tu nagle! Już myślałem, że się poddałyście.
    Nie ma nie ma. Ktoś tu musi wziąć ślub z moją kochaną Hope...
    Tak, jest ratunek. Tylko wy musicie zrobić pierwszy krok.
    Damy radę. Jak to ktoś kiedyś mówił...
    "Lepiej mieć watahę gdzie jest parenaście stałych bywalców niż taką która ma kilkaset wilków, które nic nie piszą..."
    A to że ktoś się już odezwał, to świetny znak. No.

    ~ Ichi :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wysłałam na howrse prośbę o dołączenie. Wypełniłam formularz i czekam na odpowiedź!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chcę dołączyć ale nie wiem czy jeszcze można xd i tak wyśle zgłoszenie hehhehe xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Reaktywacja się zbliża? Widzę, że ktoś zmienił tło! c:

    OdpowiedzUsuń
  13. Czyżby reaktywacja? Mam taką nadzieję, bo chociaż nie zależałam do watahy to i tak ją uwielbiam oraz mam wspaniałe wspomnienia z nią :D

    OdpowiedzUsuń

Test