niedziela, 6 kwietnia 2014

Od Desheni do Nynri, Estetic - List

Witaj Nynri... Chciałam ci coś koniecznie powiedzieć... Tak bardzo się nie lubimy... Ale to w rodzinie normalne, że rodzeństwo się kłóci... Tak masz rację RODZEŃSTWO... Jesteśmy siostrami... Estetic Wybrał ciebie, a ja i tak się cieszę bo zależy mi na tym żebyście WY byli szczęśliwi. Niech wam się wiedzie... Moim marzeniem jest być samotną waderą odchodzę... Sercem na zawszę będę z wami, ale nic tu po mnie. Nie martwcie się, to nie przez was... Po prostu wybieram takie życie... Pójdę przez bagno zmarłych, Opuszczone miasto, Czarny Las Gimra, a potem albo Zakazane Miejsca, Piekło lub Wulkan Ofiar... na razie zamieszkam w Lesie Gimra, ale gdy dopadnie mnie za duża samotność to wyruszę na któreś z tych trzech miejsc... Nie szukajcie mnie... Kocham Was. Miejcie się dobrze... Jeśli kiedyś zmądrzeje- wrócę... Nynri? Opiekuj się Estetic'iem.
Estetic? Nie martw się o mnie... ŻEGNAJCIE WILKI...
<KIEDYŚ WRÓCĘ, ŻEGNAJCIE :') BĘDĘ TĘSKNIĆ>

2 komentarze:

Test