sobota, 16 lutego 2013

Od Subaru


[Opowko do questu.Subaru dostaje 20 sperarów]
Od początku coś mnie niepokoiło ; Dziwny zapach mokrej sierści , podejrzane powiewy wiatru i jeszcze to okropne wrażenie, że ktoś mnie obserwuje .. Starałem się to wszystko zignorować . Po kilku minutowej przechadzce dojrzałem dorodne stado pasących się elek. W tedy nie myślałem o tym uczuciu , tylko o soczystym mięsie tej elki . Podszedłem bliżej chowając się w pobliskich krzakach i zacząłem wypatrywać zdobycz. Po krótkim zastanowieniu zdecydowałem się na chudą kulawą samicę . Zacząłem się skradać , po czym na nią naskoczyłem gryząc ją w kopyta . Przestraszona samica zaczęła uciekać przed siebie na oślep , a za nią i ruszyło całe stado niewiedzące co się dzieje .
- Psia kość! - Krzyknąłem zdenerwowany. W oddali zauważyłem wilka kradnącego moje zdobycze, biegłem w jego stronę , po czym odrzuciłem go na bok .
-Kim jesteś ? - Zapytałem zdenerwowany .
- Vi..Vi.. Vikarys - Powiedział drżąco wilk.
- Dużo mi to dało . - Powiedziałem sarkastycznie, po czym go puściłem . Ku mojemu zdziwieniu nie był już taki zuchwały , wskoczył na moje plecy i ugryzł mnie w kark, odrzuciłem go na ziemię , po czym dobiegłem i przegryzłem tętnice . Wilk już nie żył . Dumnie pobiegłem do stada i chwyciłem elke. Zaciągnąłem ją do groty ." Może ktoś na prawdę usiłuje mnie zabić ?" Pomyślałem , " Oby to nie był Vernon ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test