czwartek, 6 czerwca 2013

Od Hope - CD od Omegi

-Jestem zbyt ufna? O co w tym chodzi?- pomyślałam.
Siedziałyśmy z Omegą patrząc się na czarnowłosą kobietę.
-Proszę. To wasze Amulety.- powiedziała.-Dzięki nim będziecie mogły zmienić się z powrotem w wilka.
 Nie rozumiałam tego. Omega słuchała co dalej mówi Astra , a ja zakryłam twarz dłońmi.
-Hope?- spytała Omega.-Wszystko w porządku?
Wyrwałam jej z ręki Astry mój Amulet i warknęłam. Wstałam , wzięłam oddech i popatrzyłam na Omegę.
Założyłam Amulet. Stałam się wilkiem. Nikogo nie było a dom w którym stałam był starą ruiną. Wystraszyłam się i zdjęłam go. Znowu znalazłam się w pokoju z Omegą i Astrą , jako człowiek. Ciężko dyszałam ze strachu. Omega mi się tylko przyglądała z niepokojem.
-Wejdźcie do pokoju obok tam znajdziecie swoje rzeczy na podróż.-rzekła Astra.
W pokoju znalazłyśmy torby z jedzeniem , odzieniem , i innymi niezbędnymi rzeczami .
Wzięłyśmy po łuku , mieczu i oczywiście Amulecie.
Nadeszła noc a o świcie miałyśmy wyruszyć (Astra powiedziała że rano wszystko nam wyjaśni). Wszyscy spali. Nagle coś usłyszałam. Prosto z sypialni wyskoczyłam przez okno ( na parterze) na  łąkę która otaczała tą stronę domu. Spojrzałam na wrzosową drogę będąca obok. Były na niej plamy krwi . Przestraszyłam się i wezwałam Omegę . Kiedy przyszła stałyśmy razem na drodze przyglądając się krwi gdy nagle ...
<Omega dokończ>
Wygląd przemienionej Omegi i Hope jako wilki ( w weekend zrobię w wersji graficznej)
( Omedze dodam jeszcze parę gadżetów :)  )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test